Geoblog.pl    oldskull    Podróże    Gruzja i inne    miejsce docelowe

Gruzja
Gruzja, Pitsunda
Przejechano 1985 km

tu było fajnie, chociaz plaża kamienista, to herbata gotowana na piasku.właściwie to Plaza byla kamienista tylko przez dwa dni, bo trzeciego był taki sztorm ze zmielił kamienie na gruby piasek, a w międzyczasie sympatyczne gruzinki umilały nam czas. Jedyne do czego można było sie przyczepić to żarcie, wszystko było bzyb i tak obrzydliwe ze sie nie dalo jesc, w zwiazku z czym przeszedlem na diete owocową. przy kupnie Coli na bazarze, mało nie padłem ofiarą tubylców gdyż kupiłem sobie 4 butelki i zostalem nazwany spekulantem przez miejscowych, wiec oddalem im jedna cole i ucieklem. Nie wiedziałem ze to deficytowy towar. ogolnie super. aha bylem bardzo zadowolony gdy po jakims winogornowym napoju wrocilem sobie do pokoju a tam w arbuzie ktorego zostawięł rozkrojonego na pół ktoś wyjadł wszystkie pestki, myslalem ze to obsługa, ale jak otrzeźwiałem to sie domyśliłem że to jednak były gołębie.